Parislis

Bästa helgen

Nu börjar helgen gå mot sitt slut. Ska lata mig hela dagen emellan teori på ridskolan. Men detta inlägg ska handla om fredagen och lördagen. Fredagen var en kort praktikdag, lite julstädning och sen en spontaresa till Luleå. Söt Lollo betalade för en bussresa så vi kunde umgås. Lollo och hennes pojkvän emötte upp mig på busstationen och vi gick till hans lägenhet. Gjorde tacos till middag och gosade en liten gullehund. Efteråt plockade vi undan allt och fräschade upp sminket innan vi drog ut igen för att möta upp några av deras vänner. Så i två bilar satt det totalt 6 pers. Vi åkte runt lite, åkte till max, tog en bensträckare vid kustbevakningen (kallt som fan var det...) Och åkte sedan hem till en av snubbarna för att kolla film. Vi gosade ner oss i fotöljerna framför tv:n. Filmen (The Nun) sög men det var mysigt iaf. Sen fick jag skjuts hem och vi splittrades. Var väl säkert hemma runt 4-5tiden. Oops~

På lördagen var det ju fest igen som kompensation från förra... Dock fanns det en hållhake. Jag skulle ha mött upp henne och några andra på pizza"middag" men ignorerade henne. Vi hade i ungefär en vecka planerat att överraska Louise på bowlinghallen där vi och typ hela tjocka släkten var. Hon vart så överraskade att hon grinade. Jag hade mött upp med en annan kompis som heter Ida innan och vi gick tillsammans till bowlingen. Så det var hon och jag, Lollo och hennes kille på ett lag + Mathilda. Vårt lag förlurade men Robin (Lollos kille) var bäst av alla lagen. Så vi andra var ganska kassa. Hehehe...

Efter det drog vi på hemmafest. Och ja.. det var väl inte så mycket mer med det. Men det var roligt. Jag och Ida plankade med i en taxi för att komma hem. 

Så det var det! Får se när jag hittar på något roligt igen. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress