Parislis

Nya kläder - Sjukan?
Godkväll mitt herrskap!
Fredik vaknade upp idag och mådde inte bra alls, så han stannade faktiskt hemma för en gångs skull. Jag ringde till vårdcentralen för min del med en gång de öppnade telefonen. Fick möte vid 15. Men vi sov ut och gosade till klockan 13... thihi. Då åt vi frukost och gjorde oss iordning innan vi åkte ner till v-centralen. Tog fingerblodprov, temp och halsprov. Tydligen hade jag ingen inflammation eller något. Så vet i fan varför det är som det är. Så det var ju helt onödigt. 
 
Meeeeeen fick iallafall ut något nässpray som skulle dämpa svullnaden, så vi får se om det funkar åtminstonne. Så vi gick på apoteket och sedan mötte jag upp en tjej som sålde mig ett par byxor för en väldigt billig slant. Vi åkte och åt Sushi på vår favoritrestaurang och åkte sedan hem. 
Så har mest småpillrat i lägenheten, pratat med mamma och tagit det lugnt. 
Här är skorna och byxorna jag köpt för ridningen! Så exalterad att köra på med det här ordentligt. Thihih~ 
emma

vilka snygga skor!

Svar: Visst var dem!Och så kostade de inte skjortan heller! :D
Parislis

Angelica Wåhlin

Gud, vad gott med sushi!

Svar: Riktigt gott!
Parislis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress