Parislis

MITT ÖGA!
Hej!
Inte blivit något inlägg på ett par dagar för att jag åkt på ännu en vidrig "sjukdom". Ögoninflammation... 
Förrgår hämtade jag ut mina ridskor och denna vackra tavla under -  Desenio-! Dumpade även av två påsar fulla med kläder som ska skickas till "Sellpy". Så där kommer det komma upp en massa nice! Fred och jag tog en spontanvända in till Storheden för att kika lite nu när vi fått lön. 
Vi storhandlade på Maxi och så råkade jag passa på att införskaffa mig ett par ridhandskar när det ändå var på 20%! Superbekväma och luftiga - från Hansbro sport. 
 
När vi kom hem rastade jag av Bella och gick sedan in för att chilla lite. Det var då mitt öga blev helt fucked. Det började rinna och vara sig, svullnade upp och skavde. Tog och duschade för att skölja ur ögat och försökte ändå att vara igång men det gick inte. Så blev en tidig kväll för mig.
Igår vaknade jag med att hela ögat var svullet, men det skavde iallfall inte. Vi åt lunch hos Anna, gick ut med Bella, tog och tvättade, bäddade om sängen, åkte och handlade det som vi inte hittade/kom på Maxi + lite snask. Så vi fick lite gjort!
 
Idag käns ögat bättre! Ser inte lika svullet ut och gör mindre ont. Hoppas det lagt sig helt tills imorgon då jag ska på möte! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress