Parislis

Nya spisen!
Idag anlände vår nya spis!  En super fin keramisk spis, med knappar som man trycker på för att få ut ett litet handtag med temperaturerna på. Cooolt!  Den gick hyffsat snabb och håller nu på att bränna ur ugnen.
Faktiskt skönt att det inte var induktions då vi hade behövt byta i princip alla våra kastruller och stekpannor. Så är den ju också förbannat fin! 
 
 
 
Sen så råkade jag klicka hem ett nytt album igår som jag fick hem redan idag. Super fint skick och jag ångrar inte ett öre! Sen vet jag att jag såklart får försöka hålla pengarna i schack. Men ibland ska man faktiskt få skämma bort sig lite när alla andra får! 
 
SASSA

Oh vad du har fått det fint i ditt köksfönster. Nästan lite avis där

Svar: Verkligen? Tack så mycket ^^ <3
Parislis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress