Parislis

Hundvakt
Hej!
Idag har jag fått vara hundvakt! Eller ja, jag har sprungit emellan lägenheterna för att rasta vovvarna. +grader men blåsigt och glashalt. Så med en dragande Smulan som ska hoppa och nosa överallt så var det ytterst spännande...  Speciellt när vi mötte på andra hundar och hon blev tokigt glad. Stackars chihuhua tanten... Bella skrämmde livet ur henne genom att komma fram och nosa. Fniss!
Så medan jag ändå var och rastade dem vid 12 tiden så passade jag på att nalla lite kaffe, eftersom mjölken hemma var slut. 
Hemma hos oss hade jag Netflix på, gosade med missarna som sökte uppmärksamhet och försökte städa bort saker som tog plats, tog ner det till en kaosartad källare och gjorde datorarbeten. När Fredrik slutade så drog vi till Willys för att handla mjölk och bröd. 
 Så nu har jag ätit en banan, rastat hundarna en sista gång, duschat och surrat med mammsis. Imorgon blir det jobb vid 6-tiden, och får skjuts av en tjej på jobbet. Yay! Ska bli sååååå roligt att få komma tillbaka igen. Fick ju inte jobba något på hela förra veckan så, ska bli riktigt skönt!
Trevlig forsättning på måndagen!~
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress