Parislis

Kvällsångest
Alltså... kvälls ångest. Ångest generellt. 
Har haft väldigt bra dagar, men på kvällarna när man blir ensam så kommer det. De där underbara smällarna i ansiktet där man ligger och tänker på hur allt bara går emot en. Söker varenda jobb, går på intervjuer, får praktik, vikariat som högst... sen dör det. Blev inget med barnvaktandet, fick mejl om att de verkligen gillade mig MEN att de inte var i behov av en barnvakt just nu... va? 
Sen blir det inte bättre av att man inte har några kontakter eller någon att umgås med. Jag tänker verkligen inte ta tillbaka gamla som inte respekterar mig. Då är jag faktiskt hellre ensam, även om det suger något enormt. 
Livet är ju helt enkelt inte perfekt. Men självklart kan det vara värre. 
Anna och jag satt med solen på ballkongen och hade lite picnic-ish mys. Varmrökt lax, tonfiskröra, kokta ägg, coleslaw, vitlöksbröd, sallad, körsbär och rosé. Lyx!
Sen bakade vi banankaka, jag tvättade och Fredrik fixade med bilen. Har mestadels bara latat mig med fint sällskap~ 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress