Parislis

Kontakt med försvunna släkten
På senaste har jag försökt få kontakt med släktingar som man inte sett sedan man var spädbarn. Så jag försöker söka upp några på sociala medier och även fast inte ens hälften av alla svarar så har man kommit nära dem som FAKTISKT engagerar sig. Så dem ska jag absolut försöka träffa när jag kommer neråt till sommarn! Sötisnosisar~ 
De är extra bra att ha när man inte finner några människor här uppe att prata med. Då kan man ta igen alla åren med sina kusiner med barn. Alltid skönt att ha folk att prata med, speciellt familj.
 
Så nu medan jag har varit ensam hemma så har jag mest småplockat i läggan, varit ute på promenad i skogen, kollat Empire, chattat och pratat med mamma! Ändå varit skönt att få vara helt själv en dag. 
Idag gjorde jag Anna sällskap i bilen medan hon skjutsade Rolf till sin nya motorcykel han köpt. Sen blev vi bjudna på Mc Donalds och sen släpptes jag av hemma. Fredrik hade nyssen kommit hem då också så då la vi oss och gosade och pratade om dagarna vi varit utan varandra. 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress