Parislis

Min Bucketlist 2018 - Update
 

O Fira 2 år med Fredrik.

O Skaffa nya vänner.

O Åka till Öland.

O Försöka leva mera.

O Kolla på konsert.

O Gå emot mina rädslor.

O Få jobb.

O Åka till Uppsala.

O Gå på bio.

O Kampa.

O Pierca mig.

O Se en fallen stjärna.

O Åka till Irland.

O Fira jul med familjen hemma.

O Fota mera.

O Fira traditionerna bättre.

O Tatuera mig.

O Spendera dagen på ett nöjesfält.

O Spara mer pengar.

O Gå på spa.

O Skaffa bil.

O Förlova mig.

O Åka till Forshaga.

O Rita mera.

O Bli nöjd med lägenheten.

O Börja skriva berättelser igen.

O Skaffa kattunge.

O Åka till Skara.

O Kolla klart på flera serier.

O Blogga bättre.

O Fixa pass.

 
Pauline

vad kul att ha en bucketlist :D

Svar: Ja verkligen!
Parislis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress