Parislis

Blodmåne?
Ja... så det var då ingen blodmåne här inte. Eller månförmörkelse, eller vad det nu var. Månen kom typ 2 timmar senare hit och då var det bara en halvmåne och sen blev den full... men var inget annorlunda än den var igår. Trist. Men denna bild blev jävligt bra faktiskt!
Skulle tagit några bilder på solnedgången vid kvarnängen där det är ett fint litet vatten med fontän och grejer. Men jag råkade glöma batteriet till kameran hemma. Sen orkade jag inte gå ut igen, för att det var redan försent att fota den tiden (för att få en fin bild på solnedgången). 
Åt pizza till middag och sen har jag, iprincip suttit på ballkongen hela kvällen. Var så svalt och härligt att sitta där med musik i lurarna och leka med kamera inställningar. Sen fick jag ett ryck och började decorera lite mera på ballkongen! Blev faktiskt riktigt mysigt! Tack mamma för de här fantastisk fula lyktorna jag fick förra året, jag älskar dem! 
 
Rebecca

Var ju jättefint med lyktorna :)

Svar: Tack! ^^ Tycker faktsikt det blev rätt mysigt!
Parislis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress