Parislis

Back back?
Hej!
Jo, jag har legat hemma hela veckan och tyckt synd om mig själv. Veckan har gått så långsaaaaamt. Men har inte varit lönt att försöka ta sig till jobbet heller när kroppen är helt svag och halsen konstant kliar. Men imorgon är min sista dag. Hoppas på att jag är tillräckligt bra för att försöka ta mig ner åtminstonne. Snacka med Chefen lite och se vad han har för lockande att säga till mig. Sen är det helg, blir antagligen bara att få naglarna fixade och sen får vi väl se. 
Igår var det ju alla hjärtanssdag... fick en semla, åt kebbabrulle och kollade serie. Det var väl allt som hände. Var mysigt även fast det inte var världens mest extravaganta som kunde hänt. 
SASSA

Det är ju synd om dig på både det ena och viset😪😥Men hoppas att du mår bättre nu🤗

Svar: Ah :CTack <3 Det är det :D
Parislis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress