Parislis

Spontan buss
Gårdagen inköptes de sista julklapparna och resten var butikerna utforskades. Kameran hängde över axeln så att jag kunde knäppa några vinterbilder. Vi tog även en snabbis förbi farmors syster för att lämna en julklapp och hämtade ut tårtan inför julafton. 
 
När vi kom hem satt jag i ett par timmar vid datorn för att någon jävel i Turkiet hackat både min Facebook och Instagram. Urg... Hen hade även ändrat alla viktig info så jag var helt utlåst. Fick skicka en bild på mitt ID till FB så jag kunde identifiera mig. Så tillslut fick jag tillbaka dem! Phew! Nu har jag satt på en massa extralås så att det förhoppningsvis inte händer igen. 
 
Sent på kvällen tog jag en spontanare till Kalmar för att hänga med världens bästa Aina. Hon var så gullig och bjöd mig på flera drinkar under kvällen. 
 
När vi planerade att köpa vår sista drink så fick vi två öl av en kille som tydligen råkat köpa för många. Vi vad väldigt osäkra tills bartendern sa att han precis hällt upp dem. Så vi tackade så mycket och satte oss med dem. Snackade lite och skrattade åt hur fulla och dumma de lät. Vad generellt mestadels äldre ute på den enda krogen som Aina kunde komma in på den kvällen. Men det var härligt att få lära känna varandra bättre i en informell miljö. Tack bästa för en riktigt bra kväll!
På vägen hem i bussen satt det en tjej som grät i snett nedanför mig. Kunde inte bara sitta där utan gick bort till henne. Vi pratade lite och jag försökte trösta henne så gott det gick. Men hon var väldigt tacksam och lät min inte åka långt åt helvete förbi min hållplats för att se till att hon inte råkade ut för något. 
Somnade gott iallafall! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress