Parislis

SNART BÄRE AAAAV!
Nu har jag iprincip packat klart inför flygandet hem till min ö! Fy vad det ska bli mysigt att få fira julen hemma med familjen. Det var ... 3 år sedan?! Förjävligt. Men vi sparade ju med att fira jul med familjen pga att det inte behövdes tas så många extra lediga dagar detta år... och sen väljer han att inte följa med. Pajas!
Hade även min sista praktikdag igår, men kommer ju forsätta att jobba som fotograf åt dem så länge som jag behövs. Har heller inte fått höra något mer från intervjuen jag var på... men håller verkligen tummarna. 

Idag ska jag försöka att städa upp det sista, kolla igenom packningen så att jag inte glömt något och håller extra mycket tummarna för att min mobil kommer fram idag. För efter att jag spräckte den jag har nu så håller den på att språra totalt. Batteriet suuuuuuuger livet och ibland dör den från ingenstans. Sen funkar inte mobildatan eller mms funktionen... jävligt irriterande faktiskt. Så beeeeeeer till gud!
Har heller inte hört något mera från dramaqueenen. Men hennes vänner håller på att spionera. Så det är bara att blocka alla ställen de dycker upp på. Men de får gärna fortsätta ge mig views på bloggen! Ge mig allllaaaa sponsorer!~ 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress