Parislis

Smuts
Denna dag började bra men fortsatte med en massa onödigt bråk... igen. Urg, verkligen gjort allt för att hålla mig utanför och be om ursäkt för eventuella misstolkningar. Men att sedan bli anklagad för att vara otrogen... där var droppen. Försökte hålla denna vänskapsrelation i schack trots att jag konstant fick skit för saker som inte bara jag gjort. Att dels inte besökt henne på sjukhuset, när jag själv var sjuk, jobbade, inte hade pengar eller ens fick känslan av att hon ville ha besök... när flera andra av hennes kompisar inte heller kom. När jag dels var en av de två vännerna som kom på hennes överraskningskalas så fick inte jag några förmån eller fick höra att de andra fått skit. Men det är ju life of Anna. Suck...Så nu har jag fått ta ut min illska på någon som faktiskt förtjänar det. Har du ett problem med mig så kan du ta det med mig, face to face, inte via sina "vänner" som hon manipulerar och förvränger historierna för. Men hon ska nog vara glad att hon inte anklagade mig för otrohet framför mig... hade inte hållt tassarna i styr. 
 
Nu har jag kontaktat folk själv, berättat min sida av historien och dem som är kvar är kvar. Resten behöver verkligen inte komma in i mitt liv igen. 
Ska istället lägga min energi på dem som faktiskt älskar mig, på jobb, ha roligt och ersätta allt smuts med fint. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress