Parislis

På resande fot

Sovit totalt 6h på två dagar... Men konstigt nog har jag varit ovanligt pigg. Somnade när Fredrik drog till jobbet, sen gick jag upp 3 h senare och fixade klorna hos Anna. Slappade hemma med serie, hämtade ut min nya mobil, handlade till kissarna, städade och såg till att allt var packat och klart. Somnade runt halv 1 och gick sedan upp 4 idag. Allt har gått smärtfritt än så länge, men är fedt hungrig och sugen på amerikansk pannkakor med sirap... Men bara några timmar kvar!
Snabb genomgång på Arlanda sedan blire mot Kalmar där bror-min hämtar mig. Sen får vi väl se vad som händer sen! Tror mamma nämnden något om pizza till kvällen iallafall... Fniss!! 🖤

 
Angelica Wåhlin

Kära nån, vad du hunnit med!

Svar: jajjemen! det måste man ibland :D
Parislis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress