Parislis

Intervju
Blev en helt okey produktiv idag som startade med en arbetsintervju! Tyckte det kändes som det gick riktigt bra. Ju fler gånger jag gör det desto bekvämare blir jag. Sen har jag lärt mig vad jag ska säga för att få ut ett litet leennde från dem. Hohoho! Men hon verkade också positivt till det hela, så förhoppningsvis hittar de ingen som är bättre än mig... för kom igen, vem är egentligen det? Vore en fördel att också nämna vad för slags jobb jag sökte... resehandläggare! Fatta roligt att få sitta vid datorn och fixa resor åt folk. Sådant jag alltid hjälpt mina päron och vänner med. Lätt att jag gör det för pengar också... Så vi håller alla fingrar och tår! 
Jag återgick iallfall efteråt med praktiken, fick nya fotouppdrag och sen har jag städat en massa hemma. Även försökt plugga lite. Men är lite fast just nu... Första kapitlet gick gallant medan andra blev fan svårt. Men det löser jag!
Imorgon får jag stanna hemma och ta hand om lägenheten och katterna medan de ska byta dörr i typ 5h... Jippi. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress