Parislis

Anmälan?
Förhoppningsvis blir detta det sista inlägget om dethär.
Okey, så efter inlägget jag la upp igår så fick jag sms från en person som jag redan blockat på alla sociala medier för att jag skulle få gå vidare med mitt liv. Men hon kände tydligen inte längre för att låta detta gå över. Så jag fick en hel radda med sms om att hon tänker anmäla mig för förtal om jag inte tog bort mitt blogginlägg. Jag skämtade mest bort det hela tills jag blockade nr och lät det vara. Så nu sitter jag här, rycker på axlarna och väntar på att se om hon nu valde att anmäla mig eller om det var tomma ord. Det finns ju som inget att anmäla. Jag har del svart på vitt när hon anklagar mig för att vara otrogen, även om inte just ordet står, så är det ändå meningen med ordet som skrivs. La heller aldrig upp något namn eller bild på henne så... det är därav inget förtal. Men om hon väljer att anmäla mig så kan jag ju slänga in denna bild och så får vi väl se.
Så sitt inte där bakom mobilen/datorn och hota med att anmäla mig för något DU gjort för dig själv. Jag valde bara att dela med mig av hur förbannad jag är över att få falska anklagelser spridda mellan mina vänner och mig. THE END. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress