Parislis

På resande fot

Nu sitter vi i bilen packad och är på väg till syrran med familj!
Veckan här har varit super! ... Trots att vi tyvärr inte hunnit träffa alla som man velat träffa. Men jag kommer ner till jul igen, då kanske man hinner med någon. Annars kommer ju nästa år!

Igår tog vi en liten längre sömntur till 2tiden efter att ha varit vaken och sett på film med familjen till 4. Filmen hette Revenge och var faktiskt bra även fast man inte kunde tro det i början.
Vi åt frukost och åkte sedan till netto. När vi kom hem gick mamma in till farmor och farfar medan jag och Fred plockade hasselnötter, fotade fåglar och smakade på en riktigt omogen valnöt. Burrrr.
Vi gick in och smaskade i oss vår fångst. Sen kom Henrik utan barn och hälsade på. Synd att jag inte han träffa dem små tokstollarna, men det får bli till jul istället! 

Vi var inte hemma länge innan vi begav oss ut på vägen igen. Denna gång till min äldsta kusin, Benthe. Henne har jag inte sett på år och dagar. Typ sen jag var bebis senast. Hon och hennes familj var ju dö gulliga. Fick träffa hästarna, getterna och hennes dampiga hund. Vi har jätte gott grillat, plockade glasäpplen och fikade! Pratade ikapp om livet en del innan vi åkte hem några timmar senare.
Sista dagen att träffas ikapp med folk så lyckades få tag i en till som var tillgänglig. En gammal klasskamrat som jag gick med från 1-6:an. Fredrik var med ett tag innan han istället tog en bilrunda. Jag och Daniel gick runt och snackade om gamla tider och det var ju faktiskt trevligt! Har ju inga vänner från den tiden att prata om dessa saker med!  Han följde mig hem och sen sa vi adjö!
Mamma jag och far drack kaffe och pratade ett tag innan jag gick och la mig med Fred.

Idag fyller även min bästa Joshi 20år! GRATTIS snugglepuff!

 Saknar mina missar ju!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress