Parislis

Hemma :C
Hela tisdagen gick åt att åka bil. Från klockan 6-7 till 19. Hua vad roligt... och så mådde jag illa som fan. Så jag försökte bara sova bort hela resan. Dock var jag ju ändå trött som ett as. Vi tömde bilen, åt middag hos Anna och gick sedan in till oss med katterna. Saknat mina små ludna älsklingar såååå mycket! Och det märktes att dem gjorde detsamma, även fast de var lite arga ibörjan. 
Men kan säga att en varm dusch och en skön sömn i sin egna säng var det absolut bästa den dagen. 
 
Onsdagen las mest på att köpa in mat, plocka upp lådorna med "skatter" och fylla diskmaskinen. Idag har vi tvättid vilket är måttligt behövt efter nästan 3 veckor på resande fot. Var även på möte hos v-centralen för att se om de kunde typ diagnotisera ifall jag har dyskalkyli. Känns som det kan vara till stor hjälp om jag ska läsa upp min matte. 
På söndag är det iallfall äääääntligen ridning. Fy fan vad jag längtaaaar!~ 
 
Fick ju en massa grejer av mamma och Karin som jag självklart måste dela med mig lite av. Samt alla muggar och grejer jag fick med mig! ♥
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress