Parislis

Fika i Lule
God eftermiddag!
Snart blire dags för tacofredag. Bra slut på veckan! Fredrik fick även tillbaka sin bil idag så då drog vi till Luleå och lullade runt lite i stan. Ingen av oss köpte något. Men jag bjöd Brad på lite fika på Espresso House. Mumma! Han tog ju dock en macka medan jag tryckte i mig denna smarriga cheescake. Dock varit lite trist väder idag och började regna nu när jag var nere i posten. Vi har packat lite och fixat kamerona inför konserten imorgon. Spännande!
Fick även äntligen min glossybox i tid!
Fick den där lilla burken längst fram till vänster; Eyebrow cream, den svarta i mitten; Shade stick, den svarta/lila bakom; Olja för naglar och nagelband, den vita flaskan som en deoderant, den vita tuben; Exfoliating cleanser och ett gåvokort där jag får deras limited edition muesli om jag beställer för över 100:- från MyMuesli. ♥
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress