Parislis

Snygga delar
Hej, trevlig måndag!
Tyvärr är det ännu en dag utan jobb... har varit väldigt många sådanna dagar på senaste. Känns som jag redan städat varenda kvadrat-centemeter av lägenheten 10 gånger. Sen har jag verkligen ingen fantasi för att sätta mig och rita eller skriva heller. Sitter bara och längtar till Irlandsresan - som för den delen är om 19 dagar!!
 
Har annars iallfall lyckats boka tid hos tandläkaren att få en liten kik så att ståltråden (som sitter innanför tänderna efter tandställningen) fortfarande sitter som det ska osv. Men fick ett sådant otrevligt bemötande hos Björknäsvårdcentral (där jag gick hos tandläkaren tidigare) så jag bytte. Till privattandläkaren rätt över vägen. Varit med dit när Fredrik skulle dra tänder, och de är otroligt trevliga. Så bokade en tid där istället. Där var de INTE otrevliga och sa att:
- "Om det inte finns några problem så bör du vänta till din undersökning i höst."
... Ja, i höst. Det är 1 och ett halvt år sedan sist. Och jag har dels hål, vassa kanter och en ståltråd som kan släppa och fucka upp allt. Tvi på sådanna otrevliga. 
Hur som helst så trodde jag att jag bokat till idag, men var visst till nästa måndag. Fick åtminstonne Fredrik att äntligen boka friöstid, så vi ska ner om en halvtimme och göra honom snyggig. 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress