Parislis

Fin besök
Fick precis lite finbesök!
Gick runt och damsög med en podd i lurarna när det plötsligt blir tyst innan ringsignalen satte igång. I luren svara Jessica, som jag först trodde var mamma då jag inte kollade vem som ringde. Hon frågade lite snabbt bara vad jag hittade på och om hon fick komma över en vända. Vilket gick så bra så. Så snabb som en vässla damsög jag klart i köket och hann precis stoppa bort den innan det knackade på dörren. Bella och Jessica kom in, vi gosade ner oss i soffan med kaffe. Nala kikade fram ibland innan hon satte sig med huvudet utanför fönstret. Sarafina låg tryckt under sängen och vägrade komma fram tills de hade gått. 
Jag tryckte i mig lite snabb mat och pratade sedan en vända med mamma medan hon cyklade ner till affären. 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress