Parislis

Diamond Travle
Thank god its friday!
Tog en härlig tur ut med cykeln för att hämta min väska jag beställt. Var så skönt med solen och farten! Skönt att få använda benen utan att få ont i fötterna också. Var innan dess över hos Anna och lånade en pytteliten resväska som går bra att använda som handbagage. Så då tar vi kläder och hygiengrejer i väskan och lite mer skojgrejer i ryggan. Blir nog bra detta. Skönt att få börja packa lite ordentligt redan nu så att man inte glömmer något sedan. Visst, det mesta kan man väl köpa i efterhand... men vet att jag kommer bli så förbannat stressad redan att jag nog helst underviker det. Eftersom det även är ett lurigt väder där så blir det väl att man måste ta med sig ganska mycket extra kläder. Tillexempel... blir det ett tråkigt - kallt/regnigt väder så måste man ju ha en del långbyxor eftersom vi ändå ska vara där en vecka. Blire fint varmt väder så kanske man vill ha shorts eller kjol. Så blir väl lite av varje. Men titta bara vilken söt lite bagage-tag jag köpt med mig också! Fniss~ 
Fick även hem världens finaste album, gråter lite inombords. Haft en härlig dag hemma även fast det självklart fortfarande är drygt att inte ha något bättre för sig. Men fick mig iallfall en cykeltur, liten fika hos Anna, två fina paket och var ute och åkte bil med Fred. Nu har vi hunnit äta en god pasta och jag tog en god kopp te framför lite serie. Håller även på att decorera om i köket för att få till det lite bättre. Vi får väl se hur det blir i slutändan! ♥
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress