Parislis

Mys dag med krångel garage
Alltid ska det krångla!
Haft en fin dag med katt-morgongos, en cykeltur till affären för att posta paket som folk köpt samt min brors födelsedagpresent/juklapp. Vad hos Anna och Jessica igen och flummade, fick lite roligt de inte ville ha och åkte hem igen när Fredrik slutat. Då låg vi i sängen och pratade lite innan vi började förbereda maten. Jessica ringde och ville ha skjuts. Vi gick ner och ser att alla lampor lyser på knappsatsen... och inget funkar. Vi kommer inte in. 
Så vi gick upp, gjorde maten klart  (Recept kommer) och tryckte gott i oss det. Jag gick sedan ner för att kolla igen, fortfarande lös alla lampor och jag kommer inte in. Gick även någon läskig snubbe ute som först gick förbi mig, vände sig om och började gå efter mig. Trodde jag skulle bli styckmördad, så tog en omväg och skyndade mig in i min korridor igen. UUHUHU
Så ringde nissarna som fixar sådant, men någon hade redan hunnit ringa. Så förhoppningsvis löser dem det, så jag får ut och köööööööööra!~ 
För det blev ju inger körandet igår utan jag bara satt här och fixade paket, åt sushi och mysade med kissarna. 
 
Imorgon ska jag skjutsa Fredrik på morgonen för att ha bilen till eftermiddagen då jag ska skjutsa Anna. Roooligt! Så får vi se vad dagen tar mig. 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress