Parislis

Disbanded
Råkade stanna uppe till över 6 på morgonen idag, men tog mig ändå upp runt 12. Åt lite gröt, duschade, packade, kollade youtube och nu sitter jag och halvt bölar över denna video med splittrade grupper... usch vad deppigt... jag har varit inne i kpop i snart 8 år så det är lite heartbreaking. Även fast det kommer många bra grupper också, så är det svårt att ersätta de gammla.
Anonym

Skönt att du duschar och äter varje dag. Äta bör man annars dör man! 🍴


😂

Svar: x'D Hahah! Men visst!Åt en god sallad och kroppkakor senare också ;D
Parislis

Elsa

Var gärna med i min tävling som jag har på bloggen just nu! :)

Svar: Kollade in! Men det är för produkter jag inte äger ;D Sorry
Parislis

Elsa

Jaha åh vad tråkigt! :/

Svar: Jo verkligen! För sakerna var jätte fina! Någon annan blir nog glad av att vinna dem iaf ^^
Parislis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress