Parislis

Brinnande hjärna
Har dem senaste dagarna inte varit igång något speciellt. Året började ju som sagt inte med några höjdar händelser... och verkar än så länge inte ha några bättre händelser i åtanke heller. Så jag har iprincip suttit hela dagarna vid datorn, kollat på serie och pluggat. Går framåt iallfall. Sen måste jag ligga steget före i denna kurs eftersom jag har två nya kurser som börjar på måndag. Oj, oj, oj, vad har jag gett mig in på? 
Var dock på ridskolan i onsdags och hade skötarträff. Vi gick igenom lite fakta om hästen t.ex deras 5 sinnen och hur man korrekt går in i hästboxen för att sätta på grimman osv. Sen fick vi lära oss att knoppa... det såg lätt ut men det var det ju då inte. Men på avstånd ser det ju tyyyyyp bra ut. Sen att hästen (som man ser på bilden verkligen hatar sitt liv för tillfället) verkligen inte ville vara där utan stod och sparkade och slog med huvudet, gjorde ju inte saken lättare. Secret, Secret, Secret... 
Men nästa söndag börjar terminen igen och jag får äntligen hoppa upp i sandeln! Yiiihaaa! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress