Parislis

Yellow fever
Nu gick hela livet från 0-100, väldigt snabbt!
Ska påbörja min praktik på tidningen nu på måndag, ska på en arbetsintervju imorgon som förhoppningsvis leder till ett jobb (även fast det inte kommer bli 100%), ska börja läsa Fotografisk bild 1 och Webbutveckling 1 och forsätta min utbildning hos jobbcoachen... ALLT SAMTIDIGT! Kommer ju gå in i väggen. Haha, fan. Men det få bli bra så! Kommer inte hoppa av något heller... inte ännu iaf. Ska prova och ser hur det går. 
 
Så var på utbildningen idag, tycker det är jätte roligt och viktigt, faktiskt. Men det är nog för att jag har bra handläggare och en trevlig grupp. Var även med Anna till butiken och hämtade ut paket. Jag hade beställt denna tröja från Nelly med mina födelsedagspoäng vilket slutade med att jag fick köpte den för 50:- ink frakt. Vilkeeet kap! 
Efter mötena och Fredrik kom hem så åt vi lassange hos Anna innan jag fick åka ner till posten igen. Denna gång fick jag tydligen en gåva från Glossybox och ett paket som jag inte beställt... igen? Det är en privatperson som skickat det iaf. Knas.
 
Återkommer imorgon med hur det gick på intervjuen! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress