Parislis

Regnbågeeeeeee
Idag har jag verkligen inte gjort något utöver det vanliga... egentligen. 
Fredrik och jag sov lite extra, åt "frukost" i sängen och sedan åkte han och hjälpte Rolf med att tömma garaget. Jag stannade hemma ett tag innan jag skulle till ridskolan. Tog en vända in till Anna innan jag fick skjuts av Emelie dit. Hade teori om olika hjälper, skänkel, tyglar osv. Visste väl egentligen det mesta, men är bra att få in begreppen när de används under lektionerna. Sen fick jag skjuts hem. Var hos Anna ett tag innan Fredrik kom hem och vi tog och pantade gamla burkar från Rolf. Fick ihop några hundringar. Åt middag på MAX och åkte hem. Ah, det är väl det. Satt nyssen och renskrev mina anteckningar från teorin. Tjusigt!
Fick även ett samtal angående ett jobb jag sökt. Ska på intervju på onsdag, sedan får vi se vad som händer! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress