Parislis

NY FAMILJEMEDLEM!
Ännu en hektiskt dag över!
Vaknade runt 11 och gick raka vägen till Anna för en kopp kaffe. Vi drog sedan in till stan för att hämta upp min och Fredriks ringar som inte gick att mindska... suck. Men men! Sen kikade vi på babykläder som skulle vara present till en granne i Bredåker som precis fått en liten flicka. Men det var så drygt att ta sig runt i stan eftersom de satt upp kravallstacket och stängt av flera vägar pga någon demonstration. Speciellt pga att NMR kom dit... *spyr*  
 
Vi hälsade på Fredrik en snabbis som var ute på stan och spanade efter födelsedagspresenter. Späääääännande! Vi drog sedan tillbaka till mormor Agnetha för att plocka upp grejerna vi hade fått igår. Men vi blev kvar ett tag extra pga att Annas moster var där. Första gången jag träffade. Hon var härlig!
Vi fick med oss ett väggur (sådant där gammalt fint som man drar upp själv), en spegel som ser ut som ett fönster, ett par olika tavlor och lite krukor. Kan visa sen när jag fått upp dem.  Vi drog hem och Anna påbörjade risotton medan jag gick upp med grejerna till oss. Och där stod Fredrik och en blomma på köksbordet.  Sen hade han skrivit en lapp och satt på  "Till Pössgörkan" ♥ Snuffe!! Så nu har vi en ny lite familjemeddlem! Så fiiiin!
Sen ligger de två andra gömmda presenter i garderoben som jag verkligen vill in och kika på. 
Risotton var så god att jag tröck i mig så mycket att det verkligen inte gick i ett riskorn till. Efter det har vi bara tvättat, köpt snask och åkt på en liten bilrunda. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress