Parislis

My life as Anna
Hahah jag blir så less på mitt liv ibland alltså. Nu när saker börja gå framåt och blir bra så ska det ju självklart vända om och bli skit.
För det första så dog min dator igår... den frös och sen vägrade den gå igång igen. Så nu har jag fått slänga ut en massa tusenlappar till nya delar... för att en ny del inte hade passat med min "gamla" del. Så då får jag köpa en massa nya som passar varandra... suck. Avbetalning på 1år... here I come. 

Sen så skulle jag på en intervju idag, blev något knas när hon skulle sms:a så att jag aldrig fick adressen vi skulle träffas på. Men det löste sig efter att jag ringde och smsade henne i panik. Så nu är den överstökad. Känns som de fick ett gott intryck på mig. Håll tummarna för mig! Nästa vecka ska vi få veta! 
My life as Anna... 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress