Parislis

Höstiga nyheter
Nu är saker igång!
Fick följa med på ett möte till en kund till tidningen. Där blev jag ordentligt uppeppad av komplimanger för mina bilder jag tagit. Fick ett par uppdrag av dem, där jag ska få åka och fota olika evenemang som hålls under höstlovet för alla barn och ungdomar. T.ex spökvandringen, skridskoåkning och olika tuneringar. Spännande!! Så jag har passat på att kika runt lite sidor på hur jag bäst kan ta bilder i mörker osv. Ska försöka läsa på och se ifall jag hittar lite nya billiga delar att köpa till så att jag får en massa feta bilder! 
 
Hemma rastade jag Bella en snabbis och knäppt en några bilder! Men nu tänker jag bara slappa med "Nashville" innan jag ska sova gott och vakna piggelin imorgon! 
 
Simon G

Vad roligt med fotouppdrag! Fina höstbilder! :)

Svar: Verkligen!Tack så mycket ^^
Parislis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress