Parislis

21 ÅR!
GRATTIS TILL MIIIG!
Som ni vet så firade jag igår med Anna och Agnetha. Blev dock att mestadels av kalaset handlade om Anna eftersom hon fyllde jämnt. Men då var vi alla samlade på en och samma gång. Vi åt medelhavssoppa till förätt, kräftor och matpaj till middag och hallontårta till dessert. Med vin emellan, så klart! 
Jag fick en chromecast som jag önskat mig och en bukett rosor! Tack snällaaa~
Fick även idag frukost på sängen idag och ett till paket, med film åt min polaroid! Iiiik ♥
Haft en bra helg! Med en massa mat och gratulationer!  Åkte ju även och red... men rekomenderar inte att rida i spetstrosor... lita på mig. 
 
 
HenkaZ

Kul att du hade bra dag 🤗


Svar: ^^ JA!!
Parislis

Beccy

Know the feeling med att rida i spets. Mycket oskönt!

Svar: Jo tack... uscha!
Parislis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress