Parislis

Plankstek
Denna söndagen har varit en riktigt mysig en. Mysade med Freddrik och missarna innan jag pratade en vända med mamma och åt frukost. Frusta blåbär och mjölk. Vi spelade en vända innan jag gjorde mig iordning för ridningen. Passade på att handla lite innan jag körde till stallet. Även denna gång fick jag Lorden. Älskade fina Lorden. Det gick super och jag har verkligen börjat få klämm på sittningen nu också!
Direkt efter ridningen skyndade jag mig hem, bytte om och tog Fredrik med ner till Rolfs bil som stod utanför. Vi blev så fint bjudna på middag på restaurang Panelen tillsammans med Anna. Äntligen fick jag stilla mitt sug efter plankstek. Fy tusan vad gott det var... mums!
Sen har jag bara chillat, ätit hemmagjord blåbärspaj framför Nashville. Imorgon blire tillkbaka till praktiken, wohoh!~ Taggaa! Synd bara att jag inte får pengar för det... men så är det. Och detta blir definitvt sista praktiken jag tänker göra på ett bra tag. Typ det enda jag gjort sedan jag flyttade hit. Boden, step up your game! 
Angelica Wåhlin

Plankstek är ju så gott!

Svar: Jaaaaaa!
Parislis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress