Parislis

Update
Forfarande sjuk... så denna dag har jag mestadels legat i sängen och kollat på "Empire". Fredrik tog dock ut mig på en mysig promenad efter att han kom hem, bjöd mig på MAX, köpte asiatiskt gott snask och lät mig kika in på Granngården en vända också. Det var mysigt och välbehövt!  
 
Igår följde jag med Anna till reumatologen i Luleå. Var både lärorikt och obehaligt att vara med och se på när hon fick en massa sprutor. Sen hände det inte så mycket mer, än att vi åt, rastade hunden och chillade. 
Iallfall fått höra att farfar mår bättre men lät verkligen inte speciellt road i tonen när jag ringde honom. Var ett kort samtal på mindre en 1 minut... så det känndes ju lite. Men sådant är väl livet... speciellt när man är 90+ år. 
 
Det är iallfall ridning imorgon, så exalterad! Så blire att dra på ridkläderna och taggaaaa!~ 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress