Parislis

Rider Lord
Jag har med största sannolikhet dragit mig på en bihåleinflammation. Antagligen Fredrik också, vi blev sjuka samtidigt och han har typ samma symtom. Så känns som mitt huvud ska explodera vilken sekund som helst, har inget smaksinne och blir helt slut vid ansträngning. Så ska ta min röv till vårdcentralen imorgon och se om de kan fixa antibiotika. Sedan jag flyttade hit har jag fått alla sjukdomar jag aldrig haft tidigare... vattkoppor,  halsfluss, cystor som spruckigt, bihåleinflammation och något jag säkerligen glömt bort att nämna. Varit mycket sjuk generellt... hatar livet.
 
Men trots det så skulle inte ridningen ställas in! Tog min cykel och begav mig, stod och väntade på att någon skulle hitta mig och ta mig till vart vi skulle. Blev jätte trevligt hälsad på, både av de som jobbar där och de som skulle rida med mig! De visade mig till vilken häst jag skulle ha och vad/hur jag skulle göra. Fick en mysig hingst som gillade att naffsa på alla, annars skärpte han sig hyfsat bra. Jag kände mig bekväm och kom snabbt in i hur man skulle göra. Hade så jäkla roligt, ska absolut forsätta! 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress