Parislis

Pinku pink
Denna vackra dag har jag varit igång igen!
Vaknade tidigt, åt frukost och hade lite egentid på ballkongen. Fick sms om att mitt paket med tavlorna kommit, så gick in till Anna för att tigga skjuts. Vi drack lite kaffe och medan de gjorde sig iordning med packning och att snygga till sig, så satt jag i soffan med vovven. Vi drog efter det till posten, hämtade mitt paket och åkte sedan till deras gamla lägenhet för att flyttstäda lite. Medan Jessica damsög och städade soffan som de skulle ge bort imorgon, så torkade Anna och jag ur alla skåpen. Hittade en massa roligt som hon inte ville ha. Lite basvaror -pasta, mjöl, florsocker, maizena osv. Sen lite glasbehållare, vas, tvålkopp och mys. Vi släppte efter det av Jessica i sin nya lägenhet och åkte sedan hem. Sorterade upp de grejerna jag skulle ha och de grejerna Anna skulle ha. Hann knappt komma innanför min dörr innan Fredrik ringde och ville ut och åka bil. 
 
Vi åkte till Storheden, åt på Subway och tog en kik in på Hööks, ÖoB och drog sedan hem igen. Vi köpte ingenting men man fick ändå igång tankarna på vad man skämma bort sig med härnäst. Väl hemma igen så satte jag igång att plocka ihop tavlorna. Satte upp dem i köket så att vi äntligen fick lite färg. Dock kanske jag kommer flytta dom lite senare, men får se ut såhär under tiden! 
Nu har vi precis ätit en god middag med pasta och korv. Ska borsta tänderna och lägga oss med någon serie.
Imorgon ska jag nog hjälpa Anna lite till, eftersom jag ändå inte har något annat att göra förren ridningen vid 4 tiden. 
Annars fick jag idag tiden inför mötet med familjen jag ska vara barnvakt hos. Nu på måndag ska jag hem till dem. Men innan dess så måste jag klara av en slags intervju för att få ett certifikat. Borde inte vara svårt som utbildad Barnskötare. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress