Parislis

Grattis alla mammor!
Grattis alla mammor! Speciellt min, för hon är bäst!
Dock fick jag inte fira den med henne, men vi fick ändå äta smörgåstårta hos Anna! Rolf kom också, så vi åt och drack kaffe. Fred och Rolf åkte sedan iväg och gjorde... något. Så jag stannade med Anna, rastade Bella och fick sedan duscha henne. Är väl typ det enda jag gjort idag, varit ute med djur och kollat youtube. Tog nämligen en vända ut med Nala som hade det så trevligt i det höga gräset. Var nyss ute på en "lång" runda med Bella också för att Anna hade ont efter flyttstädningen. 
 
Imorgon är det dags för möte med familjen. Gud! Jag är inte speciellt nervös för tillfället, speciellt eftersom ögat lagts sig till det normala. Sen får vi se vad veckan tar oss!
(Har ingen bild på något så ni får en till bild på mig, som "normal" för att jag är så generös!) 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress