Parislis

Nike Air Max
Nä, nu tar jag och slänger in ett litet eftermiddags inlägg för att jag bara måste få dela med mig av det vi hunnit med idag. Vi drog in till Storheden bara för att slösa lite tid. Vi tog en vända in på Dollar för att se om de hade något kul som vi inte har här. Vi hittade inget nytt men köpte med lite iallfall. En lite kattlåda som Anna kan ha hos sig när vi behöver lämna av katterna, en spade för kattsanden, kattmat, bodywash, lite snask och dricka inför bion imorgon och ett universal-lim som faktiskt funkade!
Vi tog sedan en vända in på XXL för att de hade rea. Fredrik kollade efter en ny vinterjacka och jag kikade på ett par nya gympaskor som jag kan ha på jobbet. Slutade med att jag provade en massa skor och gemförde hur sköna de var, utseendet och priset. Slutade med att jag kom, överlycklig, ut ur affären med en röd låda. I lådan låg ett par puderrosa "Nike Air Max Motion LW". Alltså... de kostar egentligen 999:- men fick dem för 500:- 
FINA!!  
 
JUNITJEJ

Så fina!

Svar: VISST! DÖR FÖR DEM och super sköna!
Parislis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress