Parislis

Nära döden
Aj min arma kropp!
Nej nu är det bra med mitt klag! 
Varit i Bredis och åkt skoter en massa idag, så det kan jag berätta om!
Vi gav katterna sin medicin innan vi då drog till Bredis. Satt inne i köket och drack kaffe med Anna innan Fredrik kom in efter att ha snackat med Rolf ute. Vi var där ett tag innan vi slutligen klädde på oss vinterdräckten och satte oss på skotern. Vi råkade en gång köra för långt ut på isen och fastnade i vattnig is/snö (förstår ni) så då fick jag hoppa av i en meter snö och krama ett träd medan han försökte vända om. Vi forsatte sedan vårt äventyr ca 1,5 mil ifrån Bredis... och där gick något jävla band som har ihop det med rörelsen och motorn och vad fan vet jag. Tur är så fanns det reserv och Fredrik fick byta ut den helt ut/avslitna bandet medan jag försökte få igång mina isbitar till tår och hålla mig för att kissa på mig. Så efter en lång tur tillbaka så var vi klara och fick äntligen värma oss, även fast det klart var jätte roligt. Vi åkte kort efter det hem efter vår nästan död, för att äta! 
Så vi lyxade till det med lite mer Max... fniss! För vi båda var matonda och för oss att laga mat då... brukar inte vara roligt. Så vi åt vid film och har sen låtit katterna vara fria ett tag, druckigt kaffe och chillat. 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress