Parislis

De skar upp mina katter!
Godeftermiddag!
Nu är vi båda hemma och tar det lite lugnt. Vi hade lite kommunikationsproblem när det gällde skjutsen med katterna till kastreringen idag på morgonen. Så slutade med att både Anna och Fredrik stod utanför och väntade. Jag hade dock stress för att jag var kvar hemma med katterna när det bara var 10 minuter kvar tills vi skulle vara där... så slutade med att jag åkte med Fredrik dit, checkade in katterna, fyllde i formulärer och lämnade mina två sötnötter i vetrinärernas händer. 
När Fredrik åkte tillbaka till jobbet så gick jag upp till Anna... hon var lite arg för att hon fick åka från Bredåker på morgonen när hon hade ont i onödan. Men det gick över när jag hjälpte henne. Vi åkte bland annat till Willys, köpe lite mat och sen hämtade vi ut medicin, hämtade Annas tv hos Jessica, fikade lite i hennes lägenhet, tog en vända till Dollar och åkte sedan och hämtade bebisar. Vi fick information, lite foder, nyckelband, pennor och så hittade Anna några gratis-katt-foder-prover. 
Sen dess har jag bara varit med mina lulliga kissar. De har slagit i tratten överallt, ramlat omkull och generellt vinglat runt. Små gossisarna, har dock börjat piggna till lite mera nu. Ätit en liten mumsbit och kunnat hoppa upp i soffan. De ska ha tratten på i 10 dagar och ta smärtstillande i  ca 5 dagar. Hoppas läkningen går bra! För just nu ser det iallfall jäte fint ut. ♥
Köpte även dessa matvaror som jag velat prova ett tag!
Alltså te:et var ju helt ljuvligt. Luktade gott, smakade passion och rosor och mycket... mums!
Yoghurten var i min smak godare än vanlig. Inte lika sötsliskig, och smakade mer riktig vanilj. Bra tjocklek! Mums!
Okey så Sk*nkan... är du sugen på vanlig skinka så är denna verkligen inget för dig. Den var mer som pressad korv, mycket smak... men inget som skinka. Den var  ju dock väldigt god! 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress