Parislis

Första lördagen
Jajjemen!
Då har jag jobbat min första lördag. Samt kommit försent till jobbet för första gången... Fredrik vägrade promt att skjutsa mig så fick gå. Vaknade lite för sent för att hinna göra mig klar, skriva påminnelse till Fredrik att ge katterna medicin och försöka få i dem något innan jag tog mig ut i snökaoset för att gå 20 mins till jobbet...
Isch, så träffade man självklart på chefen sista vägen som skjutsade mig. Han var inte sur, bara förstående...för denna gång. Började jobba då vid 9:45 och stängde vid 16:30, fick skjuts hem iallfall. Fredrik hade köpt med maxmat som vi gottade oss med hemma vid Riverdale. 
Eftersom missarna varit ytterst underliga och fräste åt varandra så provade vi att ta av trattarna under uppsikt ett tag.  De blev precis som vanligt efter de slapp dem. Hahah, var så underligt. Men det var skönt att iallfall se dem äta lite äntligen. Men sen blev de tillbaka till sitt arga och lulliga sig när tratten kom på igen.
Men deras sår ser fortfarande fint ut och de verkar inte vara i allt för mycket smärta. Fortfarande keliga och fina. 
 
Nu ka vi nog lägga oss med film... hyfsat slut och uttråkad för den delen också. 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress