Parislis

Blev påkörd av en bil
Det är väl min vanliga tur? 
Fredrik råkade köra "över" min fot när jag skulle plocka ut varukassarna ur bilen när han tänkte skoja till det och köra fram lite... varav min lilla fot var framför. Så han rullade en kort bit och stod sedan rätt på m in fot. 
Kan väl vara glad att var snö ute och att jag hade mina tjocka stövlar så det blev ingen större skada än hur obehaget av att blodet blev stoppat höll i sig och att den blev röd och varm. Men får väl hålla lite koll, så att det inte är något.  
 
Annars har jag haft en hemmadag idag också. Haft så himla gosigt med kissarna i sängen då de fick bli lite rastade från trattarna. Alltså guuud, jag ville bara ligga där hela dagen och gosa! ♥ Men nä, jag tog mig ut och gick till Anna. Umgicks lite där, drack chaite och plockade upp två lådor med nagelgrejer. Sen gick jag hem igen, åt lunch, kollade netflix och mös lite mera. 
Fredrik och jag slängde in lite tvätt och åkte sedan och handlade. Blev tacos idag. 
Sen tog jag en varm skön dusch, satte på mask och spa:ade lite. Nu har vi satt oss för att spela The Sims 4 - Husdjur och sen får vi se vad kvällen tar oss! 
SASSA

Men fy vad hemskt det låter. Hoppas att det inte är så allvarligt

Svar: Den är lite öm idag men det verkar inte vara något farligt <3
Parislis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress