Parislis

Nationaldagen
Trevlig nationaldag (eller vad man säger)! 
Jag drog till ridklubbens loppis med Anna (var inte så mycket att se) så vi drog till affären, köpte bullar och hämtade upp Fredrik för att bli bjudna på Frasses lunch. Där utanför satt det någon brud som var måttligt full och antagligen lite... tappad. Tappade suget lite efter att hon spydde ett par liter på uteserveringen... Men tack vare väntetiden så lyckades jag få i mig min halloumi  burgare utan problem. Sen drack vi kaffe och fikade med mer av den där fantastiska Citronmarängpaj-glassen! 
 
Sen åkte jag och Fred, tankade bilen och åkte hem. Har sådan jävla helveteskramp i (den nedre regionen)... så vet inte om jag ska sitta kvar här eller gå till sängen... är ju inte direkt sovsugen. Ögonen börjar bli bättre men nu har den förbannad hostan börjat igång igen. UUURG! 
Hela dagen igår var jag typ hos Anna och fick klorna pimpade! Kände att den där ljuvliga ljusblåa färgen passade perfekt just nu. Så vi tog den, mörkblått folie, vitt folie(ish) och chrome glitter. Så jävla nöjd! Efteråt har vi filat till ochb blankat upp dem så att de verkligen ser perfekta ut! Så är de jätte långa, lite svårt att skriva, men jag löser det! Ska dock rida imorgon... så vi får se hur det blir - fniss! ♥
emma

haha ja hoppas du kan rida i dom

Svar: Haha det gjorde jag c; utan problem!
Parislis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress