Parislis

MÖTET!
Heeei!
Idag har jag haft en toppen dag, trots storm utomhus. Var med Anna, rastade hund, shoppade på Dollar, Ica och följde till Apoteket. Mejlade vårdcentralen om mina jävla envisa sjukdom. Sen satt vi och tryckte i oss typ världens godaste glass (Citron&Marängpaj) omg... med en kopp kaffe! Sen gick jag runt och plockade på saker som jag inte tyckte skulle vara där de var. Fniss!~
På morgonen tog Fredrik min cykel till jobbet då han (och alla andra) inte kom in i garaget. Så Anna fick skjutsa mig till mötet hos barnfamiljen. Mötet gick jätte bra! Barnen verkade gilla mig och ville visa sina rum och leksaker. Jag frågade många frågor som kunde vara viktiga att veta t.ex regler, allergier, hur pass självständiga barnen ska låtas vara osv. Kändes som både jag och mamman kom överrens bra! Hon skulle försöka höra av sig imorgon så får vi se när (om) jag får jobba snart!
 
Flyttade sedan omkring lite tavlor, så det iallfall se lite bättre ut nu än tidigare!~ 
På onsdag äre öppethus på ridklubben, så det ska Anna, jag och Fred. På torsdag ska jag rida. Sen har jag inget mer planerat!!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress