Parislis

Vårdnadstvist?!
Fan vad sjukt!
Broshan hade fått hem världens märkligaste brev idag. Med en bild på en snubbe som duschar med sitt barn... och så stod det hans namn på. Inget mer. Nyfiken som jag är så var jag ju tvungen att söka upp honom då ingen visste vem han var. Lätt som en plätt hittade jag honom, adress, numer, allt. Så jag skickade av ett litet sms där jag kort skrev att jag var lillasystern och att jag frågar åt min bror om vem han är. Kort efter ringer han upp mig...
Jag svarade. Han gick rätt på sak, berättade att han låg i vårdnadstvist med sitt ex om barnet. Pratade om att polisen eller någon ska ha skickat ut dessa brev med bilderna till en massa random personer på Ön. Fattade ingenting... något om att han anklagades ha övergripit sin lilla son osv. Att vi gärna fick kontakta snuten och visa upp brevet. 
 
Sen la vi typ på... Martin var fedt ointresserad medan jag satt där med och var exalterad av intressant hänt denna dag. Fixade även mammas tågbiljett hem för när vi åker till Syrran nästa månad. Spännaandeeee!~
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress