Parislis

Niciga produkter.
Haha måste bara få dela med mig av mitt livsnöje för tillfället.
Okey okey! Jag börjar rätt in i det. 
 
Så på senaste har jag använt BedHeads volume shampo och balsam... blä! Alltså de luktar gott, men för priset, eller generellt så suger de. Shampot gör håret strävt och flottigt, hur noga man en sköljer. Usch! Annars har jag andra produkter från Bedhead som jag verkligen gillar, men just dessa var inte en höjdare.  Köpte dessa på Dollar för 180:-/paret 
Så Fredrik och jag gick tillbaka till våra favoriter. Alltså dessa luktar så gott, känns bra och allt är bara bra! Sen är dessa budget men gör sin grej! Köper man volym så ger de volym. Köper man mot friss så håller de ner frisset. Aussie!! Sponsor me please! Måste hitta deras hårmasker och andra produkter. Finns på Dollar för 60:- st och typ 80:- på andra butiker som säljer hårvård. 
Okey! Nästa sak jag måste prata om är diskmaskinskappsalar. Dessa finns för typ 100:- påsen och de gör väl sitt jobb, oftast. Ibland är det som att det inte sköljs bort ordentligt och att man behöver diska om för att det är dismedelsdam på. Sen händer det även att matresterna inte fullt försvinner. Sååååååå... vi provade ett annat. 
Vi tog denna lilla påse från Yes, 10:-/påsen på dollar. (Ja, vi köper mycket på dollar... men det är ju billigare!)
Testade dessa idag och herre gud! Haha jag blev så jävla glad. Disken var 100% rent. Besticken som annars brukar vara lite fläckiga såg iprincip nya ut, allt var skinande rent. Och så luktade det gott! 
Så nu har jag fått skriva av mig av produkter jag gillar och gillar mindre. Är detta något jag ska forsätta med så gör jag gärna det! 
Rebecca

Tycker också att bed head suger. Testade det för en massa år sedan. Det schampo jag har använt sedan dess är Loreal repair. Går att köpa i stora förpackningar som räcker i mer än ett halvår! :) yes-tabletterna använder jag också, de är bra. Köper dom i XXL-förpackning på Willys.

Svar: Åh!Dem ska jag testa, tack! ^^
Absolut, tack! :D
Parislis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress