Parislis

Finbesök!
Haft en supertrevlig och produktiv dag idag!
Gick av någon anledning upp vid 5 tiden med Fredrik. Han gjorde dock iordning sig och satte sig vid datorn, medan jag satte mig och åt frukost. Sen städade jag, åt och kollade serie om varranat. Det som är så bra när folk ska komma över är att man då verkligen städar allt ordentligt. Damsuger, moppar, städa hela badrummet,  köket, torkade av skåpen från fläckar osv. Alltså man lägger verkligen märket till alla små skavanker. Gardinen som hänger lite mer utspritt än den andra, att det är en svart liten prick på väggen, ett damkorn på golvet osv.  Men det är ju riktigt nice att gå runt där och vara stolt över hur fint man gjort det. 
Vid 11 tiden la jag mig och gosade med missarna och somnade ett par minuter innan jag fixade det sista. Sen ringde det på dörren!!!!!
Och där var hon! Rebeeecccaaaaaaa~ 
Vi hade det supertrevlig i hela två timmar. Fikade lite, försökte gosa med ett par osociala varma katter och pratade en massa. Precis när hon gav sig av i trappan så kom Fredrik hem. Så de fick hälsa lite snabbt. 
 
Sen gjorde vi smooooothie och chillade lite innan vi gjorde raggmunkar och Fredrik fick rensa diskhon som fått stock. Det var det roliga för dagen/veckan!
Vi gick iallafall till affären igår och köpte mjukglass med Daim strössel... det var förbaskat trevligt i värmen! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress