Parislis

Boden Alive
Vilken trevlig fredag jag haft idag!
Även fast det fortfarande är förbannat varmt... fy fan.  Men började dagen med att  Anna kom över för att låna några värktabletter, sen pratade jag med mamma medan jag åt frukost, pratade med Joshi medan jag gick ner till posten för att hämta ut två paket. Det ena var månadens glossybox. Som ny meddlem kan du använda denna länk för att få 20% rabbat på din första box!  →HÄR←
 
 
Sen fick jag denna från en sidan jag är medlemm på! 
 
När väl Fredrik kom hem så tog vi en svallkande dusch innan vi drog ut till stan. För nu i helgen är det den årliga tillställningen "Boden Alive" som vi har här. Där det är marknad, matstånd, karuseller, live framträdande osv. Så Fredrik och jag köpte några biljetter och åkte karuseller... rekomenderas inte att göra i denna värme. Fyyy! Men det var roligt! Sen köpte vi Thaimat och satte oss hemma med fläktarna på högsta! Tar nog en lite vända ut sen igen, bara för att det är svalare då. 
Sarah

Najs att du haft en så bra freda :)

Svar: :D Ah!
Parislis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress