Parislis

Olija händer och kalas
Hejsan hoppsan!
Dagen började bra, med gos i sängen och sedan frukost. Sen blev den dålig med tjaffs och efter att blivit utvingad så blev den sedan bra igen. Jag blev fint sminkad och åt sedan en god middag i Bredåker. Kött, ungsbakade potatis, lök och majs, med persilje smör. Muuums!
Vi var där ett tag innan vi åkte tillbaka till Boden för att gå på lillkillens födelsedagskalas. Anna, Rolf och Jessica kom ett tag efter oss och vi drack kaffe, åt kakor och mös i soffan med ungarna. Vi var väl där kanske en timme eller så, innan det blev sent och ungarna snart skulle sova. 
 
Fredrik ville ta en vända till verkstaden innan vi åkte hem för att ta en kik på bilen. Problemet kan vara förbannat dyrt eller hyfsat billigt. Får hålla tummarna. Men den gasar och bromsar som den ska åtminstonne. 
Medan han felsökte bilen gick jag runt och fotade en massa roligt jag hittade.
Imorgon ska älsko dra ut en visdomstand på morgonen... uscha! 
På eftermiddagen ska jag få skjuts ner av Anna till "jobbet" för att ta en liten kik med chefen. Sen behöver jag ut och köpa mina otroligt roliga antideppisar. 
Linnéa

usch, att dra ut tänder är sällan sådär jättemysigt.... Hoppas det går bra iaf! :)

Svar: Det gick jätte bra c: han hade inte ont under tiden och det känns bara lite spänt nu tydligen ❤️
Parislis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress