Parislis

Natchos och nya byrån!
Heeeej! 
Igår var jag heeeelt slut efter att äntligen fått hem byrån. Så satt sedan 1 tiden och byggde den, tog en kort paus, spelade och åt och gick sedan tillbaka. Höll på tills Fredrik kom och fick hjälp. Var bara de tunga kvar, att få ihop den så... är nöjd att jag slapp göra det själv. Men nu vet jag att jag är duktig och kan bygga sådant själv när det behövs. Bra Anna! 
Så blev den ju också förbannat fin, även fast billiga möbler från Jysk och IKEA inte alltid är perfekta. 

När jag vaknade idag var jag helt mörbultad i hela kroppen... otränad om något. Ändå så har vi både städat upp alla lådor och bitar, tvättat och gick ner till affären. Oooch så kom Fredrik med den strålande idén att vi skulle göra natchotalkrik idag... Oh herre. 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress