Parislis

Fina bilder, fula dagar
Trevlig lördag? Eller något... 
Har väl inte direkt ett toppen dag, inte hade jag då en toppenkväll heller. Men fanns folk som ändå försökte finnas där för mig och prata med mig när allt kändes skit. Tack älskade mamma och Joshi ♥ 
Gårkväll var bara hemma med ett glas kall Öl. Ganska trevligt så länge det varade. Köpte även en ny piercing så jag kan byta sen. Fick ju dock en av Jessica samtidigt som vi köpte läksmycket... tyvärr var den alldeles för smal för min smak, speciellt med tanken på att mitt hål är ganska töjt nu också. Så köpte denna vackra här under, med lite bling på! Vet att folk sagt att det är krånligt att skruva på kulan osv, men hellre det än att behöva böja hela smycket och försöka få in den lilla pinnen i hålet på kulan som sitter fast. 
Idag har typ varit skit också... iallfall början av dagen. Alla hade konstigt humör här uppe och hade förberett mig i onödan då chefen inte jobbade på helger (han jag skulle träffa). Så nu blire bara hemma, spela, äta nudlar och dricka te!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress